شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۵
کد خبر: ۸۸۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به همت فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود
به مناسبت عید سعید قربان از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷، جشنواره سنتور نوازی «پرنیان مضراب» در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ طبق فراخوان منتشر شده جشنواره سنتور نوازی «پرنیان مضراب»، بخش مسابقه در روز دوشنبه ۲۲ شهریور و اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن سینما بهاران برگزار می‌شود.
همچنین شرایط شرکت در جشنواره «پرنیان مضراب»  به این شرح است:
  
شرایط شرکت در مسابقه

۱-  زمان اجرای هر نوازنده در مسابقه پنج دقیقه و حداکثر هفت دقیقه است. 
۲- انتخاب قطعات برای اجرای بخش مسابقه آزاد بوده و بهتر است از قطعاتی با تکنیک‌های مختلف استفاده شود تا هنر نوازندگی مشخص شود. 
۳-  عزیزان شرکت کننده در دو بخش نوجوان و بزرگسال تفکیک می‌شوند، بدین ترتیب که تا سن پانزده سال تمام در رده سنی نوجوان و از آن سن بالاتر، در رده سنی بزرگسال دسته بندی می‌گردند.
۴- تمامی سبک‌ها و تکنیک‌های نوازندگان، صرف‌نظر از مکتب نوازندگی آنان ارزیابی می‌شود.
   
  
شرایط نمونه اثر ارسالی:
برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره، متقاضی باید نمونه نوازندگی خود را به صورت فیلم (کیفیت مطلوب) با زمان سه تا پنج دقیقه روی لوح فشرده (CD) در زمان مقرر به دبیر خانه جشنواره ارسال کند.

مهلت ثبت‌نام: 
علاقه‌مندان بایستی حداکثر تا دهم شهریور نمونه اثر و مدارک خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
   
جوایز: 
به نفرات اول تا سوم در هر رده سنی علاوه بر اهدای لوح و تندیس جشنواره، در بخش بزرگسالان به ترتیب مبلغ ۱۰ میلیون ریال، ۷ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال و در بخش سنی نوجوان به ترتیب مبلغ ۷میلیون ریال، ۵ میلیون ریال و ۳ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.
  
نحوه ثبت نام: 
از همه علاقه‌مندانی که تمایل به شرکت در جشنواره دارند، دعوت می‌شود تا برگ‌شرکت در جشنواره را از اینجا دریافت و کامل کنند و به همراه نمونه اثر نوازندگی ضبط شده روی لوح فشرده، به نشانی دبیرخانه جشنواره: تهران، خیابان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، فرهنگسرای بهاران، دبیرخانه جشنواره «پرنیان مضراب» ارسال کنند.

نظر شما