جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۴
کد خبر: ۸۹۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به همت مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری انجام می‌شود
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۵تا۲۰ آبان ماه، داوطلبان برای شرکت در طرح «آموزش مدرس و مربی تسهیلگر» را ثبت‌نام می‌کند.
فراخوان اطلاع رسانی و ثبت نام تسهیلگران آموزشی ویژه طرح بعد از مدرسهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طرح «بعد از مدرسه» با هدف تقویت مهارت‌های فردی و گروهی دانش‌آموزان و به‌منظور یادگیری فنون و راهبردهای جدید با بهره‌مندی از روش‌های نوین آموزشی توسط مرکز آموزش اجرا می‌شود.
 
رویا فتحی، رییس مرکز آموزش از اجرای این طرح در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: طرح «بعد از مدرسه» باعث همکاری خانواده‌ها و همچنین ارتباط آنها با دانش آموزان و ایجاد یک درک متقابل در خانواده خواهد شد.

فتحی در همین راستا بیان کرد: مرکز آموزش در نظر دارد پیرامون طرح بعد از مدرسه نخستین دوره آموزش فراگیر مشارکتی را با رویکرد  تربیت مربی و مدرس تسهیلگر برگزار کند.
 
وی طرح یادگیری مشارکتی را یک مبحث اجتماعی خواند که در فرآیند تدریس، بر نقش معلم یا مربی تاکید دارد. انجام کارگروهی و تعامل اجتماعی بین فراگیران برای تحقق اهداف آموزشی از دیگر برنامه‌های این طرح خواهد بود. در این روش معلم دیگر یک سخنران نیست بلکه یک تسهیلگر است و فراگیران را ترغیب می‌کند که با کمک هم دانش و اطلاعات مورد نیاز را بیابند و در روند یادگیری به یکدیگر کمک کنند.

فتحی افزود: بستر آموزش مشارکتی و رقابت موثر و مفید دانش آموزان می‌تواند پاسخگوی نیازهای آموزشی فراگیران را فراهم کند. ازاین‌رو مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری باهدف یادگیری مشارکت‌های جمعی و گروهی، تقویت استعدادهای خلاق در کودکان و نوجوانان گسترش و تعیین شناخت شهروندان به درک الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی و مهارت‌های زندگی، دوره‌های تربیت مربی و مدرس تسهیلگر و ... را پیرامون طرح «بعد از مدرسه» شهر تهران آغاز می‌کند.
 
وی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مشروط به مربی یا معلم بودن در یک دوره آموزشی مقطع تحصیلی با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر با همراه داشتن کپی مدارک شناسایی و تحصیلی می‌توانند به اداره امور مربیان مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری مراجعه کنند.

نشانی مرکز آموزش: خیابان کریم‌خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک ۱۹۵، طبقه پنجم، واحد امور مربیان با شماره تلفن: ۸۸۹۰۹۵۱۴ داخلی ۱۳۰ است.
مطالب مرتبط
نظر شما