پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
با همکاری سازمان فرهنگی هنری و شبکه آموزشی شاد
مسابقه کتابخوانی «شقایق‌های کوچک» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شبکه آموزشی شاد ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخوانی «شقایق‌های کوچک» ویژه کودکان و نوجوانانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،مسابقه کتابخوانی «شقایق‌های کوچک» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شبکه آموزشی شاد ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.این مسابقه از کتاب «شقایق‌های کوچک» به قلم زهرا عامری در قالب داستان زندگی شهدای کم سن و سال بسیجی، ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است و نسخه الکترونیکی آن به همراه سوالات مسابقه در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) منتشر و اطلاع رسانی شده است.

شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ‌های خود را به صورت یک عدد ده رقمی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند.

این مسابقه از سوی مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با هدف تکریم، پاسداشت و زنده نگه‌ داشتن ياد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌کند.

پس از اتمام مهلت مسابقه (۳۰ مهرماه) به قید قرعه به ۴۰ نفر از برگزیدگان ۴۰ جایزه 2 میلیون ریالی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل کتاب و فایل سؤالات مسابقه را از اینجا دریافت کنند.


همچنین برای مشاهده اسامی برندگان پس از پایان قرعه‌کشی می‌توانید به سایت dtlib.ir، صفحه اینستاگرام مدیریت کتابخانه‌ها به آدرس: tehran_library مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرید.
نظر شما