پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۴۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
به مناسبت اعیاد ماه رجب، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» را بر اساس کتاب «بهشت فراموش‌شده» در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» خبر داد و گفت: این مسابقه با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و همزمان با سایر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت اعیاد باسعادت ماه رجب برگزار می‌شود.

باباخانیان افزود: این مسابقه بر اساس کتاب «بهشت فراموش‌شده» به قلم مهدی خدامیان آرانی با موضوع آثار دنیوی و اخروی احترام به پدر و مادر طراحی شده است و نسخه الکترونیکی کتاب به همراه سؤالات مسابقه در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) و سایت dtlib.ir منتشر شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخ‌های خود را به ترتیب به صورت یک عدد ۱۰ رقمی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند. پس از اتمام مهلت مسابقه (۲۰ اسفندماه) و گزینش پاسخ‌های صحیح، به قید قرعه به ۴۵ نفر از برگزیدگان ۴۵ جایزه دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل متنی کتاب و سؤالات مسابقه را در کتابخانه دیجیتال سازمان فرهنگی هنری به نشانی dtlib.ir  و اپلیکیشن شاد دانلود کنند و به سؤالات مسابقه پاسخ دهند. همچنین شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۰
انتشار یافته: ۱
فهیمه صالح آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
با سلام و احترام
ممنون از مسابقه کتابخوانی که برگزار کردید جالب بود خصوصا برای بچه ها فرهنگ سازی می شود و یاد می گیرند با پدر و مادرشان درست صحبت کنند.
دختر من یگانه احمدخانی کلاس دوم دبستان شهید فهمیده است البته با کمک من کتاب را خواند و به سوالات جواب داد
نظر شما