کد خبر: ۱۰۱۰۹۳
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
نگارخانه بهمن میزبان نمایشگاه عکس «کودکان، آیندگان»
نمایشگاه عکس برادران غلامی با عنوان «کودکان، آیندگان» تا یکم اسفند در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «کودکان، آیندگان» نمایشگاهی با موضوع مستند اجتماعی کودکان است که از ۲۴ بهمن با نمایش ۲۰ عکس در ابعاد مختلف در این نگارخانه برپا شده است.

این نمایشگاه حاصل هنرمندی برادران امین و عارف غلامی است که با هدف نشان دادن امید به زندگی در بدترین شرایط و مهم بودن نقش کودکان در آینده و اهمیت دادن به کودکان برپا شده است.

امین غلامی یکی از هنرمندان عکاس این نمایشگاه به مدت ۶ سال است که عکاسی مستند اجتماعی می‌کند. وی در سال ۱۳۹۱ اولین نمایشگاه عکس گروهی خود را با عنوان «هیچ هیچ» در گالری عکس تهران  برگزار کرد و در ادامه به مدت سه سال به صورت گروهی با ۲۰ پروژه مختلف و همراه با ۲۰ عکاس برای کتابی با عنوان «بی دوربین» کار کرد که به زودی منتشر می‌شود. وی همچنین در سال جاری نمایشگاهی با عنوان «خنده‌های تلخ به نفع کودکان کار» در جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان برگزار کرد.

عارف غلامی دیگر هنرمند عکاس حاضر در این نمایشگاه متولد سال ۱۳۷۱ است. وی فعالیت هنری خود را در سال ۸۶ آغاز کرد و شروع کارش با عکاسی مستند اجتماعی بود و در ادامه به تئاتر و انیمیشن نویسی روی آورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه عکس می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.