کد خبر: ۱۰۱۰۹۶
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
نقد و بررسی کتاب «طوفان، سکوت، سفید» در فرهنگ‌سرای شفق
کتاب «طوفان، سکوت، سفید» روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه با حضور مریم قدیانی (نویسنده اثر) در فرهنگ‌سرای شفق نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «طوفان، سکوت، سفید» با حضور مریم قدیانی (نویسنده اثر)، الهام معصومی نژاد، افسانه زندی، فاطمه باقری و نجمه ولی پور (کارشناس و منتقد) روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۵ در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق نقد و بررسی می‌شود.  

این کتاب در بطن داستان‌ها نهفته شده و آنچه دغدغه‌های آدمی است گاهی با سکوت همراه می‌شود. سکوت واژه‌ای است که حرف‌های نگفته بسیاری دارد و رازهایی که شاید بهتر باشد در سکوت ته‌نشین شود و وقتی دردها بسیار می‌شود دیگر طوفان، ولوله و شیون کاری نمی‌تواند انجام دهد و آن وقت سکوت سهمگین و قدرتمند خود را بروز می‌دهد. نویسنده امیدوار است که با خواندن این کتاب سکوت‌ها معنادار شود اما سفیدهایمان به طلوع نزدیک شود که حتماً در کنارش طلایی خورشید نمایان است و زندگی جاری می‌شود.  

نشست نقد و بررسی کتاب «طوفان، سکوت، سفید» در قالب نشست ادبی «لذت داستان» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.