کد خبر: ۱۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
برنامه‌های نوروزی منطقه ۱۱ در بوستان دانشجو
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ از سوم تا ۱۱ فروردین ماه با اجرای برنامه‌های نوروزی متنوع در بوستان دانشجو میزبان شهروندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ با مشارکت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان ورزش و سلامت شهرداری تهران ویژه‌برنامه «نوروزگاه» را از سوم تا ۱۱ فروردین ماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در بوستان دانشجو برگزار می‌کند. 

در این برنامه ده‌ها عنوان برنامه متنوع و جذاب متناسب با روزهای آغازین فصل بهار در زمینه‌های متنوع فرهنگی هنری، آیینی و... برگزار می‌شود تا نوروز خاطره‌انگیزی را برای شهروندان رقم بزند. نمایش آیینی و میدانی با موضوعات مختلف مذهبی و اجتماعی از جمله برنامه‌های ثابت نوروزگاه است که به طور منظم در این دوره زمانی برگزار می‌شود و نمایشگاه عکس و پوستر از مراسم نوروز در کشورهای فارسی‌زبان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

پخش فیلم، نمایش‌های عروسکی با موضوعات مختلف و ایستگاه‌های متنوع نقاشی، کاریکاتور، خوشنویسی و رادیو نوروز از دیگر برنامه‌های نوروزی است.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از این برنامه‌ها می‌توانند در زمان یادشده به بوستان دانشجو مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند.