کد خبر: ۱۰۱۵۳۸
تاریخ انتشار:۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
با اجرای ویژه‌برنامه «کاروان انتظار» در ۴ مسیر
پایتخت در نیمه شعبان گلباران می‌شود
ویژه‌برنامه «کاروان انتظار» به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) به مدت دو روز در چهار مسیر در شهر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضات‌لو مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگ‌سرای خاوران گفت: به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (عج)، ویژه‌برنامه «کاروان انتظار» با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام، به مدت دو روز و در چهار مسیر در شهر تهران برگزار می‌شود. 

وی افزود: این برنامه شنبه ۳۱ فروردین و یکشنبه یکم اردیبهشت برگزار و با راه‌اندازی استیج‌های متحرک آذین‌بندی شده، برنامه‌های فرهنگی هنری مانند گروه‌های سرود، تواشیح، تئاتر و مولودی خوانی، به صورت سیار در مسیرهای پرتردد شهر تهران اجرا می‌شود. همچنین اهدای گل، شیرینی و شکلات به عموم شهروندان از دیگر برنامه‌های اجرایی در کاروان انتظار است. 
 
قضات‌لو بیان کرد: این کاروان از ۴ مسیر؛ امام‌زاده معصوم به سمت امام‌زاده حسن(ع)، از میدان شهدا به سمت میدان امام حسین(ع)، میدان المپیک به سمت مقبره شهدای دانشگاه علامه طباطبایی، شهرک شهیدشهپریان مسجد جامع امام رضا(ع) به سمت آستان شهدای گمنام ولایت (دانشگاه امام حسین(ع)) به حرکت در می‌آید.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران گفت: ترویج و اشاعه نشاط معنوی در بین شهروندان، نکوداشت آیین‌های اسلامی و ایرانی با مشارکت حداکثری شهروندان، توسعه و ترویج معارف دینی در بین نسل نوجوان و جوان و ایجاد و تقویت فضای امید، نشاط و مشارکت در سطح جامعه با محوریت انتظار فرج حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) از جمله اهداف این برنامه به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.