کد خبر: ۱۰۱۵۸۳
تاریخ انتشار:۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند
نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع شهروند هوشمند
نخستین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع شهروند هوشمند، چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ با حضور کارشناسان متخصص در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع شهروند هوشمند، چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ با حضور کارشناسان متخصص با هدف آشنایی شهروندان با مبانی هوشمندسازی و شهروند هوشمند در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
 
در این نشست ستاره امیری دبیر کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به سخنرانی با موضوع «شهروند باسواد در شهرهای هوشمند» می‌پردازد. سپس نادر نقشینه عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با موضوع «تکینگی (singularity)  از افسانه تا واقعیت» سخنرانی می‌کند. «از شهروند هوشمند که حرف می‌زنم، از چه چیزی حرف می‌زنم» عنوان سخنرانی عیسی خوشوقت تحلیلگر، مجری و مشاور پروژه‌های شهر هوشمند و اینترنت اشیاست و در پایان میلاد نورالله زاده دبیر کانون شناسا (RFID) با مثال اجرایی موضوع «هوشمندسازی، عبور از تولید پرهزینه به تولید ارزان» را برای حاضران بررسی می‌کند.

حضور در این برنامه برای شهروندان آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.