کد خبر: ۱۰۱۵۸۵
تاریخ انتشار:۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کتاب «دیوارها را برداریم» در فرهنگ‌سرای شفق رونمایی می‌شود
کتاب «دیوارها را برداریم» نخستین مجموعه مصور و دوزبانه با موضوع کودک و طبیعت در ایران اثر پوریا قلیچ‌خانی در فرهنگ‌سرای شفق رونمایی می‌شود.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «دیوارها را برداریم» نخستین مجموعه مصور و دوزبانه با موضوع کودک و طبیعت در ایران اثر پوریا قلیچ‌خانی سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای شفق رونمایی می‌شود.

این کتاب شامل عکس‌هایی از رفتار انسان با طبیعت است و در آن سعی شده رفتارهای افراطی با طبیعت مورد کنکاش، بررسی و نقد قرار گرفته و رفتارهای صحیح و مناسب با طبیعت به زبان تصویر آموزش داده شود.

این مراسم با حضور حسن عشایری عصب‌شناس و روان‌شناس عصبی، پوریا قلیچ‌خانی فعال حوزه هنر، محیط زیست و نویسنده کتاب، محسن رنانی استاد تمام اقتصاد دانشگاه اصفهان و بنیانگذار پویش فکری توسعه و حسین حمودی عضو هیئت علمی گروه آموزش محیط زیست دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود. اجرای موسیقی توسط بهرام پاییز و نمایش فیلم مستند از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در یوسف‌آباد، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.