کد خبر: ۱۰۲۱۵۳
تاریخ انتشار:۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کارسوق دانشجویی «فامیل چتر خانواده» برگزار می‌شود
فرهنگ‌سرای رازی در روزهای ششم و هفتم تیرماه کارسوق دانشجویی «فامیل چتر خانواده» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین جشنواره «فامیل چتر خانواده» به مناسبت ماه مبارک رمضان در ۱۰ منطقه با هدف گسترش شبکه فامیلی، هدفمند کردن دورهمی‌ها، شناسایی و فعال کردن ظرفیت‌های خانواده‌ها و ایجاد خوداتکایی در بین خانواده‌ها با شعار «شهر خدا؛ شهر همدلی» و با حضور ۲۰۰ حلقه فامیلی که در برگیرنده هزار و ۶۰۰ خانواده است، برگزار شد. این جشنواره منجر به اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه خانوادگی با طیف گسترده از موضوعاتی مانند فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و... شد.

در ادامه جشنواره و پیش از مراسم اختتامیه، کارسوق (کارگاه آموزشی و ورک‌شاپ) دانشجویی فامیل چتر خانواده با حضور ۱۵ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته گرافیک و با تدریس میثم همه‌ئی در مدت دو روز برگزار می‌شود. در نخستین روز کارگاه آموزشی پنجشنبه ششم تیر ماه طراحی پوستر و نحوه چینش المان‌ها به صورت فشرده تبیین می‌شود و در روز دوم برنامه جمعه هفتم تیر ماه با برگزاری ورک‌شاپ تجسمی، پوسترهایی با موضوع و محوریت خانواده و با تکنیک و سبک آزاد طراحی می‌شود.

میثم همه‌ئی مدرس این کارسوق دارای سوابق پرشماری از جمله حضور و کسب مقام در چندین نمایشگاه بین‌المللی مانند نمایشگاه لهستان از نگاه ایرانیان، نمایشگاه پوستر اهدای عضو ترکیه، نمایشگاه بین‌المللی پوستر سرطان ترکیه و همچنین نمایشگاه‌های داخلی مانند نمایشگاه نقاشی‌خط عریضه‌ها در گالری سیحون، نمایشگاه گروهی پوستر دانشکده هنر و معماری دانشگاه انقلاب اسلامی و... است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند.