کد خبر: ۱۰۲۱۵۷
تاریخ انتشار:۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
ثبت نام مدرسه فوتبال فرهنگ‌سرای گلستان آغاز شد
واحد آموزش فرهنگ‌سرای گلستان و سایر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ همزمان با آغاز فصل تابستان از علاقه‌مندان به فوتبال ثبت نام می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فعالیت «مدرسه فوتبال گلستان» همزمان با فصل تابستان و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و برگزاری دوره‌های آموزش فوتبال با استانداردهای آموزشی و زیر نظر تراب ساکی مربی مجرب و باسابقه آغاز می‌شود.

این مدرسه ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۶ سال بوده و با هدف آموزش تئوری و عملی فوتبال از پایه تا پیشرفته، به وجود آوردن محیطی شاد و ایمن برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، استعدادیابی، هدایت و معرفی بازیکنان مستعد به تیم‌های باشگاهی و استانی راه‌اندازی شده است.

در دنیای امروز حرکت فوتبال به سوی حرفه‌ای شدن است و تأسیس مدارس فوتبال به صورت علمی و دائمی بسیار ضروری است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیر ماه به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸  شامل خانه فرهنگ فدک با تلفن ۷۷۸۱۳۰۰۸، خانه فرهنگ دی با تلفن ۷۷۹۵۲۰۴۰، خانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان با تلفن ۷۷۸۲۰۵۴۴، خانه فرهنگ و کتابخانه سلام با تلفن ۷۷۹۱۶۰۲۰ و خانه فرهنگ و کتابخانه گلبرگ با تلفن ۷۷۱۸۳۹۹۸ و یا فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، واحد آموزش مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۱۰۰۳۶ تماس بگیرند.