کد خبر: ۱۰۲۱۶۵
تاریخ انتشار:۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل در فرهنگ‌سرای ارسباران افتتاح شد
نمایشگاه «عکس و اسناد تاریخی همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران» عصر روز یکشنبه دوم تیر ماه در فرهنگ‌سرای ارسباران افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «عکس و اسناد تاریخی همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران» عصر روز یکشنبه دوم تیر ماه در فرهنگ‌سرای ارسباران افتتاح شد. در این نمایشگاه ماهیت همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد به عنوان بزرگ‌ترین و موثرترین سازمان غیردولتی جهان با اثرگذاری بر جوامع، فرهنگ، اقتصاد، سیاست و بشردوستی بین‌المللی مطرح می‌شود و کشور ایران نیز بیش از ۷۰ سال ارتباط مؤثر و پویا با این نهاد بین‌المللی داشته است. 

واقعیت بصری و تصویری این نمایشگاه گذاری بر سیر تاریخی مؤثر و پویا و سرشار از لحظات ناب و تاریخ‌ساز در طول چندین دهه برای کشور ایران است. نمایندگانی از دفتر سازمان ملل در تهران و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان مراسم افتتاحیه از نمایشگاه عکس بازدید کردند.

عکس‌های این نمایشگاه با عناوین مختلفی مانند بازدید دبیران وقت سازمان ملل متحد کوفی عنان و بان‌کی‌مون برای شرکت در شانزدهمین نشست جنبش غیرمتعهدها، بازدید خاویر پرز دکوئیار طی جنگ ایران و عراق از کشور ایران، برنامه حمایت جهانی غذا، تقدیر صندوق جمعیت و کودکان سازمان ملل از تلاش ایران برای آموزش زنان، تصویب قطعنامه جهانی در برابر خشونت به ابتکار حسن روحانی رییس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، حمایت برنامه توسعه ملل متحد و یونسکو از تلاش‌های ایران برای آموزش کشاورزان و خانواده‌های آنها برای شهروندان به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه تا ۹ تیرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ در دو گالری شماره ۲ و شماره ۳ فرهنگ‌سرای ارسباران برپاست و برای بازدید از آن می‌توانید به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۴ نیز برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.