کد خبر: ۱۰۲۷۳۱
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
مستند «نامه‌های شنیدنی» درباره زندگی سعید مظفری در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا رونمایی می‌شود
«نامه‌های شنیدنی» مستندی از زندگی هنری سعید مظفری پیشکسوت دوبله ایران است که دوشنبه ۲۸ مردادماه در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی از مستند «نامه‌های شنیدنی» اثر ابوالفضل توکلی، دوشنبه ۲۸ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برگزار می‌شود. در این مراسم که مدیران شبکه مستند سیما، بزرگان دوبله، هنرمندان و اهالی رسانه حضور دارند از سعید مظفری پیشکسوت هنر دوبله نیز تجلیل می‌شود. 

سعید مظفری از دوبلورها و مدیران دوبلاژ باسابقه ایرانی است و از جمله کارهای به‌یادماندنی‌اش می‌توان به گویندگی به جای کلینت ایستوود در فیلم‌های خوب بد زشت و به خاطر یک مشت دلار، دمین توماس در نقش زید در فیلم محمد رسول‌الله و ریوزو شوهر شخصیت اصلی سریال سال‌های دور از خانه و همچنین صدای ریک گرایمز در سریال پرطرفدار مردگان متحرک و جیمی لنیستر در سریال پرمخاطب بازی تاج و تخت اشاره کرد. او همچنین گوینده اصلی نقش‌های رایان اونیل بود و نقش‌های بسیاری را نیز به جای پیرس برازنان، برد پیت و جکی چان صحبت کرده است.

ورود برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگ‌سرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.