کد خبر: ۱۰۲۹۸۳
تاریخ انتشار:۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
نمایش و نقد فیلم سینمایی «مرد دویست ساله» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات
در یازدهمین نشست تخصصی « سینما IT» فیلم سینمایی «مرد دویست ساله» به کارگردانی کریس کلمبوس با حضور منتقد سینما و کارشناس IT، دوشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۶ بعد از نمایش، نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم سینمایی «مرد دویست ساله» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم «مرد دویست ساله» به کارگردانی کریس کلمبوس در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکاست. رابین ویلیامز، امبت دیویتز و سام نیل در این فیلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم از این قرار است که یک آدم ماشینی خانگی (ویلیامز) که نامش را «اندرو» گذاشته‌اند با گذشت سال‌ها «انسانیت» خود را می‌پروراند. مردی که او را طراحی کرده پیدا می‌کند تا تبدیل شدنش به یک انسان را - لااقل از نظر روان شناختی - کامل کند. سالیان سال دیگر نیز می‌گذرد، اما کنگره‌ جهانی اعلام می‌کند که نامیرا بودن «اندرو» باعث می‌شود نتوانند او را یک انسان بدانند.

در این برنامه افشین فکوری منتقد سینما، حامد کبودجامه کارشناس IT و وفا قبادپور به عنوان مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی فیلم از نگاه فناوری اطلاعات می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی دوشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۶ به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند. 

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرید.