کد خبر: ۱۰۲۹۸۸
تاریخ انتشار:۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
برپایی ۱۱۰ نمایشگاه کتاب‌ دفاع مقدس در تهران
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بیش از ۱۱۰ کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نمایشگاه کتاب برگزار و بیش از پنج هزار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس بر روی پرتال امور کتابخانه‌های این سازمان به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: با شروع هفته دفاع مقدس در بیش از ۱۱۰ کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: قرار است در این نمایشگاه‌ها مجموعه‌ای از کتاب‌ها با موضوع دفاع مقدس و آثار مرتبط با آن برای اعضا و مردم به نمایش گذاشته شود.
 
کرد با بیان اینکه معرفی این کتاب‌ها به علاقه‌مندان و توضیح درباره آثار شاخص در این حوزه از دیگر برنامه‌هایی است که برای این هفته پیش‌بینی شده است، گفت: در این زمینه کارشناسان کتابخانه‌های ما درباره کتاب‌های مورد نیاز و مورد علاقه اعضا توضیحاتی ارائه خواهند کرد.
 
وی تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات، نمایش مجازی آثار دفاع مقدس است که در این زمینه حدود پنج هزار عنوان کتاب بر روی پرتال امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح توضیح داد: آثار شاخص و ارزشمند زیادی در حوزه دفاع مقدس منتشر شده‌اند اما مردم به‌صورت محدود با آن‌ها آشنا هستند و هفته دفاع مقدس فرصتی است تا این کتاب‌ها به مخاطبان و مردم معرفی شود.
 
هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.

منبع: ایبنا