کد خبر: ۱۰۳۹۱۵
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
پویش «بافت لباس گرم برای کودکان کار» در فرهنگ‌سرای کار و تعادن
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از پویش مردمی «بافت لباس گرم برای کودکان کار» در این فرهنگ‌سرا خبر داد.
پویش «بافت لباس گرم برای کودکان کار» در فرهنگ‌سرای کار و تعادنبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: اعضای کانون کارآفرینی فرهنگ‌سرای کار و تعاون برای دومین سال پیاپی با فرارسیدن فصل سرما با همکاری و مشارکت شهروندان منطقه ۹ برای کودکان کار لباس گرم می‌بافند.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت خیرین، NGO‌ها، کانون کارآفرینی و مساجد منطقه ۹ برگزار می‌شود، مواد اولیه را رایگان در اختیار خیرین قرار می‌گیرد تا بعد از بافت در اختیار کودکان کار قرار بگیرد.

رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون درباره این پویش همچنین گفت: سرمای هوا باعث شده تا گروه کثیری از بانوان منطقه در این طرح جهادی و داوطلبانه، برای کودکان بی‌بضاعت و کودکان کار لباس گرم ببافند و سردی زمستان را با گرمی دل‌هایشان از بین ببرند.

وی گفت: ما تصمیم داریم دوره آموزش رایگان بافتنی را نیز توسط اعضای کانون بانوان این فرهنگ‌سرا به شهروندانی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند آموزش دهیم و  این لباس‌های گرم از جمله بلوز، جلیقه، کلاه و شال گردن را به این کودکان هدیه کنیم و در این راه نیازمند یاری شهروندان هستیم.

جعفرپور گفت: علاقه‌­مندانی که می­‌خواهند در این پویش شرکت کنند می‌­توانند مواد اولیه رایگان را از فرهنگ‌سرای کار و تعاون تحویل بگیرند و در سایزهای متفاوت برای کودکان و نوجوانان دختر و پسر لباس ببافند.

فرهنگ‌سرای کار به نشانی: بزرگراه یادگار امام جنوب(ره)، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 واقع شده است برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرید.