کد خبر: ۱۰۳۹۱۷
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
نمایش و بررسی مستند «شهروند چهار» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات
چهاردهمین نشست تخصصی «سینما IT» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به نمایش و نقد فیلم مستند «شهروند چهار» (Citizenfour) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لورا پویترس اختصاص دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهاردهمین نشست تخصصی «سینما IT» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به نمایش و نقد فیلم مستند «شهروند چهار» (Citizenfour) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لورا پویترس اختصاص دارد. این نشست روز پنجشنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۵ با حضور علیرضا فریدونی متخصص IT و افشین فکوری منتقد سینما و مجری برنامه برگزار می‌شود و کارشناسان پس از نمایش فیلم به گفت‌وگو درباره فیلم و امنیت و حریم خصوصی می‌پردازند.

شهروند چهار فیلمی مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لورا پویترس است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و به افشاگری‌های ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی می‌پردازد. این مستند بهترین مستند سال ۲۰۱۴ از سوی انجمن بین‌المللی مستند انتخاب شده است و همچنین در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین فیلم مستند بلند را از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک دریافت کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای فیلم و شرکت در نشست نقد پس از ثبت نام به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.