کد خبر: ۱۰۵۸۶۴
تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
موزه عکسخانه شهر نمایشگاه عکس «روح‌الله‌الموسوی‌الخمینی» را برگزار می‌کند
نمایشگاه مجازی عکس «روح‌الله‌الموسوی‌الخمینی» در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه به همت موزه عکسخانه شهر در فضای مجازی افتتاح می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه مجازی عکس «روح‌الله‌الموسوی‌الخمینی» در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه به همت موزه عکسخانه شهر در فضای مجازی افتتاح می‌شود. این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس‌های محمد فرنود است که به مناسبت ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) به صورت مجازی برگزار می‌شود و شامل ۱۰ قطعه عکس از امام(ره) در سال‌های بعد از انقلاب است. 

محمد فرنود عکاس خبری متولد سال ۱۳۳٦ در سمنان است. او کار عکاسی خبری را با روزنامه کیهان آغاز کرد. این عکاس، آرشیوی از عکس‌های زمان جنگ در عملیات‌های مختلف نیز دارد و برنده جوایز عکاسی متعددی در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است. آرشیو اسلایدهای این عکاس که مربوط به آژانس بین‌المللی عکاسی خبری سپیا فرانسه است، در موزه عکسخانه شهر نگهداری می‌شود.

علاوه بر این نمایشگاه، موزه عکسخانه شهر دو پوستر برای بزرگداشت ارتحال امام(ره) نیز طراحی کرده است که همزمان با نمایشگاه در صفحه مجازی موزه منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به صفحه موزه عکسخانه شهر در اینستاگرام به نشانی akskhaneh_shahr مراجعه کنند.

{$sepehr_album_4902}