کد خبر: ۱۲۸۵۷۵
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
نمایشگاه عکس نیروی دریایی ارتش در باغ موزه قصر
نمایشگاه گروهی عکس ” اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ” در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر افتتاح شد.
نمایشگاه عکس نیروی دریایی ارتش در باغ موزه قصر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نمایشگاه عصر روز یکشنبه سیزدهم آذرماه  با حضور امیر دریادار دوم بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و ناصر قاسمی رئیس باغ موزه قصر در نگارخانه ملک الشعرای بهار افتتاح شد.

در این نمایشگاه پنجاه قطعه عکس از پنج عکاس خبری، مسعود نظری مهرابی، محمدصادق هاشم زاده، سیدمحمد موسوی، محسن رنگین‌کمان و موسی تقوی نمین به نمایش در آمده است.
در بیانیه نمایشگاه آمده است: همیشه تصاویر اقتداری در عرصه‌های مختلف باعث سربلندی یک ملت می‌شود. ایرانیان از گذشته به دستاوردهای خود افتخار کرده و امروز در عرصه دریایی؛ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از علم، فناوری و توان جوانان این مرزوبوم توانسته است، علاوه بر حفظ مرزهای آبی کشور، در آب‌های آزاد بین المللی و دوردست حضور مقتدرانه داشته و امنیت خطوط کشتیرانی کشور را تأمین نماید. در این نمایشگاه تنها گوشه ای از اقتدار و قابلیت‌های بازدارنده نیروی دریایی ارتش را گرد آورده ایم. این عکس‌ها در یک قاب کوچک اما همچون عظمت اقتدار مردان بی ادعای دریا، مخاطب را با رشادت‌های دلاورمردان این نیرو در دریاها، نمایان می‌سازند. نمایشگاه عکس ” اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ” شروعی است بر اتفاقی مستمر ... و این بار تنها به بهانه تماشای دستاوردهای اقتداری دریادلان و بمناسبت بزرگداشت سالروز هفتم آذر (روز نیروی دریایی ارتش) از نگاه عکاسان خبری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه گروهی عکس” اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ” تا روز پنجشنبه 17 آذرماه از ساعت 10 الی 17 پذیرای علاقمندان خواهد بود.