کد خبر: ۹۰۹۴۰
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
اجرای نمایش شاد و موزیکال «شاهزاده خانوم» در مجتمع فرهنگی هنری نور
نمایش شاد و موزیکال «شاهزاده خانوم» به کارگردانی ماندانا عبقری و علیرضا دهقانی و نویسندگی حمیدرضا حسینعلی در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجتمع فرهنگی هنری نور نمایش شاد و موزیکال «شاهزاده خانوم» به کارگردانی ماندانا عبقری و علیرضا دهقانی و نویسندگی حمیدرضا حسینعلی را روی صحنه می‌برد. اجرای این نمایش از روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ بهمن ماه به جز روزهای دوشنبه و جمعه صبح میزبان کودکان مهد، پیش‌دبستانی و مدارس و عصرها از ساعت ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.
 
ماندانا عبقری، امید رنجکش، پویا یزدان‌جو، ماهان دوانلو و تیام صدقی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند، همچنین موسیقی نمایش شاهزاده خانوم نیز توسط حسین خوشدل اجرا می‌شود.
 
در خلاصه این نمایش آمده است: شاهزاده خانوم از قحطی و فقر مردم غمگین است، او نمی‌تواند حرف بزند و فقط گریه می‌کند و از چشم‌هایش به جای اشک عسل می‌بارد. اما در سرزمین او هیچکس عسل را نمی‌شناسد. پادشاه فرمان می‌دهد در شهر جار بزنند که هر کس شاهزاده خانوم را بخنداند پاداشی بزرگ می‌گیرد. درمانگر و خنیاگر و بازیگر و جادوگر به دربار می‌آیند اما هیچ کدام موفق به خنداندن شاهزاده خانوم نمی‌شوند. تا اینکه هپی و خپی دو دزد مکار به دربار می‌آیند و تصمیم به دزدیدن بشکه‌های عسلی که از چشمان شاهزاده خانوم باریده می‌گیرند و...
 
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۹۵۵۱۱۴ تماس بگیرند.