کد خبر: ۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
نشست معاونان آفرینش و اجرای مناطق ۲۲گانه تهران برگزار شد
نشست معاونان آفرینش اجرای مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران با حضور معاون فرهنگی و مدیر آفریش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه ۲۹ دی ماه برگزار‌شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست معاونان آفرینش اجرا با حضور حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی و بهزاد تیمورپور مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری با هدف بررسی و ساماندهی برنامه‌ها و امکانات آموزشی، چهارشنبه ۲۹ دی در ساختمان سازمان فرهنگی هنری برگزار‌ شد.
 
در ابتدای مراسم بهزاد تیمورپو درباره کتاب «بایسته‌های فرهنگ عمومی از منظر مقام معظم رهبری» نوشته احسان بابایی صحبت کرد. وی با اشاره به موضوع‌های مورد بحث در این کتاب گفت: باید به موضوع کتاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم. فرهنگ کتاب خوانی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است که باید آن را در مراکز فرهنگی ترویج دهیم.

تیمورپور خطاب به معاونان آفرینش و اجرا گفت: به کتاب نگاه ویژه‌ای داشته باشید و از این به بعد می‌توانید برای هدیه دادن در مراکز فرهنگی هنری از کتاب استفاده کنید. 
 
وی در پایان به مصوباتی که در جلسات گذشته مطرح شده بود نیز پرداخت.
 
در ادامه مراسم حجت الاسلام حسن ناصری‌پور به همکاری تمامی مناطق در طرح «جهاد مهربانی» اشاره کرد و گفت: باید از کسانی که به عنوان همیار ثبت نام کرده‌اند دعوت و برای آنها جلسات تبینی برگزار‌ شود.

وی همچنین از معاونان آفرینش و اجرا خواست تا توجه ویژه‌ای به برنامه «آدینه‌ها عیدند» داشته باشند و تاکید کرد این برنامه باید در فرهنگسراهای اصلی هر منطقه برگزار شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری به ارتقای امکانات آموزشی، مجهز کردن فضای خانه‌های کودک و همچنین بررسی وضعیت شغلی مربیان آموزشی مناطق فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران اشاره کرد.

ناصری‌پور در پایان گفت: به اهتمام مدیران مناطق و معاونان آفرینش و اجرا برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر به‌خصوص نشست‌ها نیاز داریم. برای نشست ها باید مخاطب هدف تعیین شود و بحث تبیین به معنای حقیقی انجام شود.

در این مراسم معاونان آفرینش و اجرا مسائل و مشکلات را مطرح کردند.