کد خبر: ۹۰۹۵۶
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
در خانه فرهنگ فرزانگان برگزار شد
جلسه توجیهی همیاران جهاد مهربانی
در راستای اجرای طرح جهاد مهربانی، خانه فرهنگ فرزانگان جلسه توجیهی و آموزشی را با حضور همیاران و مشارکت‌کنندگان طرح برگزار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ فرزانگان برای تجمیع و آشنایی همیاران و مشارکت‌کنندگان در طرح جهاد مهربانی جلسه توجیهی و آموزشی را ۲۸ دی ماه با حضور بیش از ۲۰ نفر همیار این طرح برگزار کرد. 

در این جلسه طرح جهاد مهربانی به حاضران توضیح داده شد و هدف از ایجاد طرح با ویژگی‌های جدید و عنوان نذر فرهنگی برای حضار عنوان شد.
 
با تلاش‌های همکاران خانه فرهنگ فرزانگان تا کنون با بیش از ۱۵۰ نفر از همیاران طرح در فاز اول تماس گرفته شده و از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه جلسه و نشست‌های توجیهی طرح برگزار شده است.
 
در این جلسه که با هدف شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل برگزار شد، رویکردهای این طرح از قبیل شناسایی، ساماندهی و آموزش بررسی شد. در این جلسه مقرر شد ظرفیت‌ها و استعدادهای مؤثر شناخته شود و خیرین، معتمدین محل، مؤسسات خیریه و نقاط تجمع کودکان و نوجوانان کار به طور دقیق معرفی شود.
 
علاقه‌مندان به شرکت در طرح جهاد مهربانی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند یا با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.