کد خبر: ۹۱۵۷۷
تاریخ انتشار:۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
بررسی فرقه‌های ضاله به ویژه بهائیت در خاوران
همایش کانون صدای سلمان با موضوع نقد و بررسی فرقه‌های ضاله چهارشنبه ۴ اسفند ماه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای خاوران همایش «دشمن‌شناسی» کانون صدای سلمان را با موضوع نقد و بررسی فرقه‌های ضاله روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌کند. 

هرقدر اسلام، مبانی ارزشی و عقیدتی اهل بیت علیهم‌السلام در دنیا گسترش می‌یابد به همان اندازه هم مبانی ضد ارزشی و گرایش‌های ضد دینی گسترش پیدا می‌کند، ولی نکته مهم این است که باید بدانیم حرکات آنها به صورت سازماندهی شده است و از تشکیلات خاصی برخوردار است. مقام معظم رهبری فرمودند: «دشمن را از دور باید دید، یک ملت باید دشمن را بشناسد، نقشه دشمن را بداند و خود را در مقابل آن تجهیز کند.»

برای تاثیرگذاری در این نشست سه محور از جمله فعالیت جریان‌های فرقه‌ای، گروه‌های مخاطب و همچنین فعالیت‌های صورت گرفته و طرح‌های پیش رو برای مقابله دنبال خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی رجبی، سخنران این همایش آسیب‌های فرقه‌های انحرافی و رسالت‌های آحاد جامعه در مقابله با آنها و همچنین ساختار و خاستگاه آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.