کد خبر: ۹۲۷۵۵
تاریخ انتشار:۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در «فتح خون» فرهنگ‌سرای فردوس
ویژه‌برنامه «فتح خون» همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی چهارشنبه ۳ خرداد ماه ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «فتح خون» همزمان با سالروز فتح خرمشهر و با هدف گرامیداشت رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام، تداعی خاطرات ایثارگری‌های ملت ایران در خلق این حماسه بزرگ و انتقال پیام ایثار و شهادت به نسل‌های آینده و جوانان، همراه با بخش‌های مختلف فرهنگی هنری با رویکرد انقلاب و دفاع مقدس، در روز چهارشنبه ۳ خردادماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور خانواده معظم شهدا و شهروندان انقلابی در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

حضور خانواده معزز «شهید حسین نفر غلامی» اولین شهید مدافع حرم منطقه ۵ در سال ۹۶ و تکریم از ایشان، سخنرانی «سردار حسین اسداللهی» فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص)، اجرای نمایش و روایتگری با موضوع دفاع مقدس توسط گروه حبیب اله خسروجردی، شعرخوانی حماسی توسط «محمدزمان گلدسته»، برگزاری مسابقه با موضوع آزادسازی خرمشهر همراه با اهدای جایزه به برندگان، از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

در این مراسم رضا محمدی قاری نوجوان و نفر اول مسابقات قرآنی سراج در سال ۹۵، آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت خواهد کرد و اجرای آن بر عهده مهدی شاکری از مجریان توانمند کشور است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.