کد خبر: ۹۲۷۷۲
تاریخ انتشار:۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
برگزیدگان پنجمین جشنواره «نسیم کلمات» تجلیل می‌شوند
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره ادبی « نسیم کلمات » با حضور مسئولان محلی و منطقه‌ای و علاقه‌مندان به حوزه داستان نویسی و اعضای کانون های ادبی پنجشنبه ۴خردادماه در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ملوک سیدآبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق گفت : فراخوان پنجمین دوره جشنواره ادبی «نسیم کلمات» در قالب داستان کوتاه در فصل زمستان با موضوع «از خود گذشتگی» و  با محوریت آیات قرآن کریم و احادیث ائمه معصومین (ع) به عنوان ملاک فکر اولیه نگارش داستان انجام شد که ۳۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: هیات داوران جشنواره به سرپرستی ابوالفضل درخشنده، با توجه به شاخصه های جذابیت تکنیک های داستان نویسی، استفاده از ضرب آهنگ متناسب داستانی، زمان و مکان داستانی و توجه تکنیکی به لحن و نثر داستان، پس از بررسی آثار ۱۰ اثر برتر را انتخاب کردند که در آیین اختتامیه تجلیل می شوند.

در آیین اختتامیه که پنجشنبه ۴ خردادماه سالجاری با حضور مسئولان، علاقمندان به حوزه داستان نویسی و اعضای کانون های ادبی زنگ داستان و قلم آوران حضور دارند به نفرات اول تا سوم یک دستگاه تبلت و لوح تقدیر و نفرات چهارم و پنجم، یک دستگاه تلفن همراه هوشمند و لوح تقدیر و نفرات ششم تا دهم نیز لوح تقدیر و هدیه فرهنگی اهدا می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که آثار برگزیدگان جشنواره با مشارکت کانون زنگ داستان در قالب کتابی توسط فرهنگسرای اخلاق منتشر شود و به نویسندگانی که آثارشان در این کتاب منتشر  می شود لوح تقدیر، اهدا خواهد شد.
 
فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.