کد خبر: ۹۲۸۱۴
تاریخ انتشار:۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
برنامه «چهره به چهره» با حضور جهانگیر الماسی برگزار شد
ویژه‌برنامه «چهره به چهره» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه با حضور جهانگیر الماسی در سالن اجتماعات سینما ققنوس برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «چهره به چهره» مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماعات سینما ققنوس برگزار شد و جهانگیر الماسی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان این برنامه بود. 

در این برنامه ایمان یار احمدی، مجری و روایتگر دفاع مقدس با روایتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای منطقه ۲۱ و به ویژه شهید مدافع حرم حاج حبیب جنت‌مکان حال و هوای خاصی در بین مخاطبان ایجاد کرد. محمود آذش، خواننده جوان اصفهانی بعد از این روایتگری به اجرای سه آهنگ دایه دایه (زبان حال مادر شهید)، همپای اقیانوس و دزفول پرداخت. پس از آن سخنران برنامه امیر جاویدپور، معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ با برشمردن ارزش‌های دفاع مقدس، حضور پرشور مردم ایران در انتخابات را ناشی از اتحاد و همدلی دانست و آن را از ثمرات هشت سال دفاع مقدس، برکت وجود شهدا و وجود مقام معظم رهبری عنوان کرد. 

بعد از اجرای دو مسابقه حضوری، بخش بعدی برنامه دعوت از مهمان برنامه، جهانگیر الماسی بود.
الماسی درباره برگزاری پویش «من می‌بخشم» که مدت‌هاست آن را اجرایی کرده، گفت: من می‌بخشم، ولی امیدوارم جان شیفته هستی نیز ببخشد، چون حیات و هستی و طبیعت و زندگی جان دارد، و همان قدر که ما قضاوت می‌کنیم، او نیز قضاوت می‌کند و گاهی لذت می‌برد از اینکه ما مهربان هستیم و لذت می‌برد از اینکه چشم می‌پوشیم بر خطاهای یکدیگر. بخشش و گذشت از اصول والای انسانی است و همه پیامبران آن را به ما سفارش کرده‌اند و مطمئنم با اجرای آن دنیا زیباتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ازخودگذشتگی شهدا به ما این امنیت را داد که امروز زندگی کنیم و در آرامش فیلم بسازیم. هیچ فیلم و اثری هم نمی‌تواند نشان‌دهنده و تبیین‌کننده کامل این رشادت‌ها و جانبازی‌ها باشد و اگر بتوانیم کاری در این زمینه انجام دهیم، در مقابل کاری که آنها انجام داده‌اند قطره‌ای در برابر دریاست.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم حبیب جنت‌مکان بخش پایانی این برنامه بود که با حضور مسئولان انجام شد.