کد خبر: ۹۲۸۱۶
تاریخ انتشار:۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
نمایشگاه عکس «رنگ خدا» در خاوران
نمایشگاه عکس با موضوع «معماری اسلامی ایرانی» از روز یکشنبه ۷ خرداد ماه در فرهنگسرای خاوران گشایش می‌یابد.
نمایشگاه عکس «رنگ خدا» در خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس معماری و معنویت با موضوع شناساندن هنر معماری ایرانی-اسلامی در بناهای تاریخی و مذهبی و تأکید بر استفاده از شاهکارهای هنری و دستاوردهای تزیینی در معماری ایرانی-اسلامی به عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین هنری که می‌تواند شمایل شهرها را تغییر دهد و در روح مردم تأثیرگذار باشد در نگارخانه فرهنگسرای خاوران به نمایش در می‌آید.

امروزه می‌بینیم گسست میان معماری و فرهنگ و عدول از ارزش‌های اسلامی و نادیده گرفتن روح هنر اسلامی را که در نهایت شاهد بحران در سیمای شهری، ساختمان‌های معاصر و همانا معماری و شهرسازی هستیم. متأسفانه اکنون آنچه که از آن به‌عنوان معماری معاصر یاد می‌نماییم، فضای ملال‌آور و بی‌مقصودی است که صرفاً به‌عنوان سرپناه مطرح است. 
لذا فرهنگسرای خاوران در نظر دارد از نگاه دوربین در آثار معماری کنکاش نموده، فضاهای همشان انسان را معرفی نماید.

این نمایشگاه با عنوان «رنگ خدا» از روز یکشنبه ۷ خرداد ماه گشایش می‌یابد و تا ۱۵ خرداد ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ دایر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.