کد خبر: ۹۲۸۱۷
تاریخ انتشار:۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
«امتحان نهایی» در فرهنگ‌سرای ارسباران
فیلم سینمایی «امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی و نویسندگی عباس کیارستمی یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران، نقد و بررسی می‌شود.
«امتحان نهایی» در فرهنگ‌سرای ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی و نویسندگی عباس کیارستمی یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران با حضور عوامل به نمایش در آمدهو سپس نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک معلم ریاضی برای تدریس خصوصی به خانه شاگردش می‌رود و همین امر باعث آشنایی او با مادر بچه می‌شود.

عادل یراقی (کارگردان، نویسنده و تدوین)، عباس کیارستمی (نویسنده)، مصطفی شایسته (تهیه‌کننده)، حسین جعفریان (مدیر فیلم‌برداری)، مهرداد قلی پور (طراح چهره پردازی)، آرش قاسمی (طراحی و ترکیب صدا)، آیدین آریایی نژاد (طراح جلوه‌های ویژه کامپیوتری)، شهاب حسینی و لیلا زارع جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

عادل یراقی (نویسنده و کارگردان)، طهماسب صلح جو (منتقد)، کورش جاهد (کارشناس سینما) و جمعی از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و سی و دومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.