کد خبر: ۹۳۱۳۸
تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری برگزار شد
جشن رمضان و ضیافت افطار ایتام در باغ موزه قصر
جشن رمضان باغ موزه قصر با برگزاری ضیافت افطار ایتام به میزبانی سازمان فرهنگی هنری با حضور رییس و مدیران این سازمان برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ضیافت افطار برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد شب گذشته، ۳۰ خراد، به میزبانی سازمان فرهنگی هنری در باغ موزه قصر برگزار شد. در این ضیافت محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری، به همراه معاونان و مدیران این سازمان و حمیدرضا ترقی عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) و محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران حضور داشتند.
 
میهمانان پس از این ضیافت در جشن رمضان باغ موزه قصر حضور یافتند. این جشن هر شب در این ماه مبارک برگزار و به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. 
 
محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان مهمان ویژه این برنامه گفت: سازمان فرهنگی هنری در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌ها در مجموع با ۷۰۰ مرکز فرهنگی میزبان شهروندان تهرانی است و به صورت مستمر صدها هزار نفر مخاطب از خدمات آموزشی و برنامه‌های شاد و متنوع این سازمان استفاده می‌کنند.
 
جشن رضمان و ضیافت افطار ایتام در باغ موزه قصر

صلاحی با اشاره به باغ موزه قصر مکان برگزاری جشن رمضان گفت: در سال‌های گذشته زندان قصر توسط شهرداری خریداری و با حفظ اصالت بنا تبدیل به موزه شد و به یکی از پایگاه‌های فرهنگی تهران تبدیل شده است و در این شب‌ها میزبان برنامه جشن رمضان است.
 
مشاور شهردار تهران درباره فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری برای کمک به مستضعفان گفت: اگرچه فعالیت‌های ما در شأن مردم نبوده ولی در حد وسعمان برای یاری رساندن به شهروندان تلاش می‌کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه در قرآن جهاد به جان و مال توصیه شده است، افزود: امروز شاهدیم که بسیاری دوست‌دارند در صف مجاهدان باشند و به مدافعان حرم می‌پیوندند تا اگر کسی کوچک‌ترین تعرضی به کشور و مردم داشته باشد با سیلی محکم پاسخش را بدهند. ولی اگر کسی برایش مقدور نیست که در جهاد نظامی و دفاعی شرکت کند می‌تواند به اندازه وسعش در جهاد مال شرکت کند و در این راه مسئولان و صاحب منصبان وظیفه سنگین‌تری برعهده دارند.
 
ویژه‌برنامه «جشن رمضان» با حضور پر شور شهروندان هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲۳ در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.