کد خبر: ۹۳۱۴۹
تاریخ انتشار:۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
فعالیت‌های خانه فرهنگ و کتابخانه دردار در فرهنگ سرای قدس
خانه فرهنگ و کتابخانه دردار روز جهانی قدس در غرفه مقابله با تحریف امام (ره) و با شعار «تحریف امام (ره)» ممنوع» میزبان شهروندان تهرانی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ همگام با سایر مناطق سازمان فرهنگی هنری و با عنایت به اهمیت روز قدس و همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام بزرگوار که تاکید کردند: «برخوداری از روحیه، ذهن و عمل انقلابی درس بزرگ امام راحل عظیم الشأن است و ملت ایران در پرتو اهداف و آرمان‌های همچنان پر جاذبه امام و هوشیاری در مقابل شیطان بزرگ، راه تحقق اهداف انقلاب را در معنای حقیقی عقلانیت یعنی انقلابی‌گری ادامه می‌دهد» در فرهنگ سرای قدس با غرفه‌های متعددی حضور دارد. 

در همین راستا خانه فرهنگ دردار در غرفه‌ای با شعار «تحریف امام (ره) ممنوع» به جاذبه‌های امام تا موضوعاتی مانند کاخ نشینی، اشرافی‌گری و سبک زندگی ساده امام می‌پردازد. در این غرفه تابلونگاشته‌هایی در رابطه با جاذبه‌های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) که مصادیق بارز آن ساده ‏زیستى و قناعت، صفتِ ادب، صبر، صفت خوش‏بینی، مخالفت با پنهانکاری و زد و بند سیاسی و... بوده در قالب نمایشگاهی به نمایش در می‌آید. 

همچنین در بخش دیگری مسابقه و اجرای نقالی با همین رویکرد توسط این مرکز اجرا می‌شود. 

فرهنگ‌سرای قدس روز جمعه دوم تیرماه تا پایان راهپیمایی در چهارراه ولی‌عصر، مسیر راهپیمایی مردم شهر تهران برگزار می‌شود. این برنامه‌ با محوریت شناخت بیشتر مردم نسبت به صهیونیست و همچنین نشان دادن مردم در پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت با ولایت فقیه با شعار «من عاشق مبارزه با صهیونیستم» پذیرای مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس است.