کد خبر: ۹۳۶۸۵
تاریخ انتشار:۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
درک درست کودکان از ادبیات کهن ایران با تکنیک نقاشی
«سنگ و رنگ» عنوان برنامه‌ای است که در آن داستان‌هایی از «گلستان و بوستان» برای بچه‌ها خوانش می‌شود تا آنها با الهام از این اشعار نقاشی کنند.
درک درست کودکان از ادبیات کهن ایران با تکنیک نقاشیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برخی نویسندگان کودک و نوجوان به بازنویسی شعر و ادبیات کهن ایران برای بچه‌ها پرداختند و این گنجینه ارزشمند را برای این گروه سنی خواندنی و قابل درک کرده اند.

«سنگ و رنگ» عنوان برنامه‌ای است که با هدف تشویق کودکان به داستان‌گویی با کمک کاردستی‌هایی از جنس سنگ و رنگ صبح روز چهارشنبه ۴ مردادماه ساعت ۱۰ با حضور کارشناس مسلط به این حوزه ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند.

داستان‌هایی از «گلستان و بوستان» در قالب شعر قابل فهم برای کودکان خوانش می‌شود و آنها با الهام از این اشعار تصورات خود از داستان را روی سنگ، سفال و کاغذ نقاشی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در کارگاه «سنگ و رنگ» به خانه فرهنگ و کتابخانه گلبرگ واقع در نارمک، دردشت شمالی، خیابان ۷۲شرقی، پایین‌تر از مترو علم و صنعت مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن۷۷۱۸۳۹۹۵ ،۷۷۱۸۳۹۹۷ و ۷۷۱۸۳۹۹۸ تماس بگیرند.