کد خبر: ۹۳۶۹۳
تاریخ انتشار:۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
معرفی دوره‌ جدید آموزشی در مناطق ۲۲گانه تهران؛
آموزش اصول بازاریابی در ایران
ثبت ‌نام دوره‌های آموزشی فصل تابستان با هدف ارتقای سطح دانش و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران آغاز شده‌‌ است.
آموزش اصول بازاریابی در ایرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دوره‌های جدید آموزشی فصل تابستان با توجه به استقبال و نیاز مخاطبان هر منطقه شهر تهران در حوزه‌ «اصول بازاریابی در ایران» برای تمام گروه‌های سنی برگزار می‌شود.

دوره‌های بازاریابی شامل طیف وسیعی از فرآیندهای مرتبط با درک آنچه مصرف کنندگان می‌خواهند و سپس فراهم کردن آن برای مخاطبان است. بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن نیازهای مخاطبان و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم ارائه محصول مناسب در زمان مناسب، مکان مناسب و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است که موجب سفارش‌های آینده می‌شود. 

امروزه بازاریابی یکی از فعالیت‌های کلیدی در چرخه اقتصادی است و مشغول به هر کسب و کاری که باشید، چه صاحب یک فروشگاه کوچک و چه مدیر یک سازمان بزرگ، قطعا در مورد تبلیغات، فروش مستقیم، بازاریابی تلفنی، برندینگ و... مطالب زیادی شنیده‌اید و مسلماً می‌دانید که تمامی این مفاهیم تشکیل دهنده مفهوم بزرگتری هستند که «بازاریابی» خوانده می‌شود. با این حال افراد بسیاری هستند که به بازاریابی با دیدی متفاوت می‌نگرند. برخی آن را تنها عوام فریبی می دانند و برخی نیز عقیده دارند که وسیله کسب سود برای افرادی خاص است. اما علم اقتصاد ثابت کرده است که بازاریابی علم، هنر و فن است که موجب فروش بیشتر، افزایش آگاهی بیشتر، آشنایی بیشتر با نیازهای بازار، ارتقای میزان کارایی و بهینه سازی، ساخت برندی قدرتمند و... می شود.

به همین منظور مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای تحقق شعار سال ۱۳۹۶ با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» و ترویج کارآفرینی در شهروندان، دوره‌ «اصول بازاریابی در ایران» برای افراد ۱۵ سال به بالا با هدف آشنایی با اصول بازاریابی در ایران،  را در ۱۸ ساعت برگزار می‌کند. 

در این دوره فراگیران با مفهوم نیاز، خواسته، محصول، کارکرد بازاریابی و ارکان آن، انواع بازاریابی، برنامه بازاریابی و بخش‌بندی بازار، برند و نام‌گذاری محصول، ارزش‌آفرینی و قیمت‌گذاری، شیوه‌های تبلیغات و... آشنا می شوند. به طوری که در پایان این دوره فراگیر قادر خواهد شد؛ برنامه‌های بازاریابی را در کسب و کار خویش پیاده کند. مناسب‌ترین نام را برای محصولاتش انتخاب کند. مناسب‌ترین قیمت را برای محصولات خود انتخاب کند. از شیوه‌های تبلیغاتی مناسب برای بهبود کسب و کار خویش به‌کار گیرد. اصول بازاریابی در ایران را انجام دهد. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره می توانید به سایت http://amoozesh.farhangsara.ir/ مراجعه کنند یا با شماره تلفن 88909514 واحد طراحی و برنامه ریزی  تماس بگیرند.