کد خبر: ۹۳۶۹۷
تاریخ انتشار:۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌کند
فرهنگ آپارتمان‌نشینی در قاب همسایگی
در قاب همسایگی عنوان برنامه آموزشی و کارگاهی است که خانه فرهنگ امام علی(ع) با هدف ترویج و ارتقا فرهنگ شهرنشینی و آپارتمان‌نشینی برگزار می‌کند.
فرهنگ آپارتمان نشینی در قاب همسایگیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست کارگاهی و آموزشی فرهنگ آپارتمان نشینی که در قالب جشنواره تابستانی و با همکاری کانون‌های مردمی برگزار می‌شود، محورهایی هم چون احترام متقابل همسایه‌ها،  استفاده از فضای مشاع، توزیع هزینه‌های مشترک، ارتباطات معنوی در آپارتمان، تربیت فرزند و تاثیر گروه همسالان در مجتمع‌های مسکونی و.... بررسی می‌شود.

در این برنامه نجلا سالاری کارشناس ارشد جامعه‌شناسی در ارتباط با فرهنگ آپارتمان نشینی صحبت خواهد کرد.

در این برنامه با اطلاع رسانی در سطح مجتمع‌های مسکونی هم‌جوار خانه فرهنگ امام علی(ع) از ساکنان و به ویژه اعضای هیات‌های امنای مجتمع‌ها دعوت می‌شود و نیز در پایان هر جلسه از مطالب بیان شده سوالاتی مطرح و به سه نفر از پاسخ دهندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
 
این نشست پنج‌شنبه ۵مردادماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجتمع شهید مختار سلیمانی میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۷۸۵۰۴۰ تماس بگیرند.