کد خبر: ۹۴۵۱۱
تاریخ انتشار:۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
نقد و بررسی فیلم «با استعداد» فرهنگ‌سرای ابن‌سینا
فیلم سنمایی «با استعداد» دوشنبه ۲۷ شهریور در فرهنگ‌سرای ابن سینا نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «با استعداد» دوشنبه، ۲۷ شهریور ساعت ۱۹ به همت کانون فیلم ایران زمین فرهنگ‌سرای ابن سینا اکران و سپس توسط کورش جاهد، منتقد و کارشناس رسانه نقد و بررسی می‌شود.
 
فیلم «با استعداد» به کارگردانی مارک وب محصول ۲۰۱۷ آمریکا و در ژانر درام ساخته شده است. 
 
این فیلم داستان مرد ساده‌ایی است نام فرانک آدلر که از طریق تعمیر قایق‌های تفریحی خرج خود را در میاورد. بعد از مرگ خواهرش او مجبور می‌شود سرپرستی دختر او به نام ماری را برعهده بگیرد. مدیر مدرسه به فرانک می‌گوید که می‌تواند برای ماری بورسیه تحصیلی در مدارس تیزهوشان بگیرد اما فرانک با این مسئله مخالفت می‌کند. با ورود مادربزرگ ماری که می خواهد او را برای حل بزرگترین مسئله ریاضی تاریخ ببرد اوضاع بیش تر از قبل گره میخور و ...
 
کریس ایوانز، مک کنا گریس، لینزی دانکن، جنی سلیت  و اکتاویا اسپنسر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. با استعداد را استوارت درایبرگ فیلم‌برداری کرده و راب سیمونسن برای آن موسیقی ساخته است.
 
علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می‌توانند به فرهنگ‌سرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 8-88366366 تماس بگیرند.