کد خبر: ۹۴۵۲۶
تاریخ انتشار:۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
خطرات قمار اینترنتی را بشناسید
شانزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع قمار اینترنتی، توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی شانزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» را با موضوع قمار اینترنتی منتشر کرد. در این شماره قمار اینتراکتیو یا آنلاین، خطرات قمار اینترنتی و شیوه‌های گوناگون قمار اینترنتی مطرح شده است.

قمار یک جرم آشکار، دو مانع اصلی ولی ضعیف در راه قماربازان ایرانی، راه‌های دیگر مبارزه با قمار اینترنتی، حضور ایرانیان در سایت‌های شرط‌بندی مطرح دنیا و قمار در احکام دین از دیگر بخش‌های شانزدهمین شماره «ایست رسانه‌ای» است.

در مقدمه این شماره از نشریه آمده است: در سال‌های اخیر شاهد پیدایش انواع مختلفی از سایت‌های قمار هستیم، سایت‌هایی که نه تنها فعالیت در آنها بر پایه جابه‌جایی پول و قمار اینترنتی است، بلکه با شگردهای گوناگون افراد را تشویق به عضویت می‌کنند و با فریب آنها را به دنبال خود می‌کشانند. البته باید توجه کرد که در قمار فقط بحث باختن پول مطرح نیست، بلکه مشکلات قمار تمام زندگی فرد را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

نشریه «ایست رسانه‌ای» به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، تدوین و تولید شده است و به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.

این نشریه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود و تا کنون شماره‌های قبلی نشریه، میلیون‌ها بازدیدکننده داشته است.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

انتشار شماره جدید «ایست رسانه‌ای» با موضوع قمار اینترنتی