کد خبر: ۹۴۹۳۷
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کارگاه آشنایی با تربیت جنسی کودکان
کارگاه آشنایی با تربیت جنسی کودکان به همت شبکه همکاری‌های فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
کارگاه آشنایی با تربیت جنسی کودکانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مادر، پدر و اعضای تعیین کننده‌ خانواده نقشی موثر در پرورش رفتارهای جنسی سالم فرزندانشان به عهده دارند. آنان باید سعی کنند با شناخت مراحل رشد جنسی کودکان و نوجوانان، واقعیت‌های ظریف و آداب تربیتی مرسوم فرهنگ و جامعه‌ خود را به بچه‌ هایشان منتقل کنند.

آموزش‌‌های زود هنگام و ناشیانه‌ مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان گاه آنان را چنان دچار دلهره و اضطراب می‌کند که اصول بهداشت روانی خانواده را خدشه‌ دار می‌سازد. از طرف دیگر، اگر این آموزش‌ها دیر هنگام، نا کافی و غیر واقعی باشند، نمی‌توانند مفید واقع گردند.

بر همین اساس کارگاه آشنایی با تربیت جنسی کودکان به همت شبکه همکاری‌های فرهنگسرای خاوران با مشارکت کانون سلامت روان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

این برنامه ویژه خانم‌ها و آقایان متاهل روز یکشنبه ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به کارشناسی زهرا موسوی در سالن اجتماعات فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه ثبت نام به واحد شبکه همکاری‌های فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۰۲۵۶۵۵ تماس بگیرند.