کد خبر: ۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه پردیسان
فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی با آبرنگ هنرمند جوان «محبوبه زمانی زاده » را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه‌ای از نقاشی‌های آبرنگ هنرمند جوان و کم‌توان (ناشنوا) «محبوبه زمانی زاده» است که روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا ۴ آبان ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

محبوبه زمانی زاده از هنرمندان کم توان و ناشنوا، متولد ٢٢ شھریور ١٣۵٧ است. نقاشی را از سال ١٣٨١ شروع کرده و تکنیک رنگ روغن را نزد استاد امیر راشدیان از جنوب ایران آموزش دیده و از شاگردان ویژه استاد رحیم نوه سی است ولی به دلیل علاقه به آبرنگ، رنگ روغن را ترک کرده و از آذر سال ٩۵ شاگرد استاد یزدچی شده است و در حال حاضر طراحی را نزد استاد امین پور مرشد آموزش می‌بیند.

از سوابق هنری‌اش می‌توان به شرکت در نمایشگاه گروھی گالری ایریک ٢٠ مرداد ٩۶، نمایشگاه گروھی ٢٧ مرداد ۹۶ در نگارخانه رسول مھر و شرکت در فستیوال ١ نوامبر ٢٠١٧ فاین ارت دبی نام برد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۴ آبان‌ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.