کد خبر: ۹۵۳۷۸
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
پارک علمی کودک، مقصد «گذری بر سرای فرهنگ» کتابخانه حصارک
کتابخانه شهدای حصارک همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، بازدید از پارک علمی کودک واقع در باغ کتاب تهران را ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می کند.
پارک علمی کودک، مقصد «گذری بر سرای فرهنگ» کتابخانه حصارکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «گذری بر سرای فرهنگ» همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان، در قالب برنامه بازدید از پارک علمی کودک در باغ کتاب تهران و با شعار محوری «کتاب، سایبان شهر» روز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه از سوی کتاب‌خانه شهدای حصارک ویژه دانش آموزان مجتمع آموزشی طلوع سبز برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این بازدید علمی، حضور دانش آموزان در فضایی متفاوت و کسب تجربیات عملی و آشنایی آنان با تکنولوژی‌های جدید در حوزه کتاب‌خوانی و یادگیری نحوه کار با آنها است که برای آموزش بهتر و تفهیم مطالب، با نمایش فیلم‌های چند بعدی همراه خواهد بود. هم‌چنین شرکت کنندگان در این برنامه بازدید، از نمایشگاه بزرگ منابع کتابی و دیجیتالی دیدن خواهند کرد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از دیگر برنامه‌های کتابخانه شهدای حصارک می‌توانند به این مرکز واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۸۳۲۷۴۷ تماس بگیرند.