کد خبر: ۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار:۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کارگاه داستان نویسی و باشگاه کتابخوانی در کتابخانه ۱۵ خرداد
الفبای تحریر عنوان کارگاه داستان نویسی است که کتابخانه 15 خرداد در بهار 97 برای علاقمندان برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه داستان نویسی «الفبای تحریر» با حضور طاهره سهرابی نژاد از نویسندگان ساکن منطقه برگزار و در این کارگاه اصول و الفبای داستان نویسی به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

بر اساس این گزارش کتابخانه ۱۵ همچنین با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و افزایش اطلاعات عمومی کودکان و نوجوانان هر پنج‌شنبه نشست‌های کارگاهی باشگاه کتابخوانی را با برنامه‌های متنوع برگزار می‌کند.

خوانش حکایت‌ها و داستان‌های کهن ایرانی، خوانش کتاب با موضوعات علمی و اطلاعات عمومی، حل جدول ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، حل معما، بیان ضرب المثل های ایرانی و دلایل آن، خواندن اشعار کودک و نوجوان، اجرای بازی های مختلف مانند بیست سوالی، پانتومیم و .... بخش های مختلف باشگاه کتابخوانی کتابخانه ۱۵ خرداد است.

باشگاه کتابخوانی هر هفته پنجشنبه ساعت ۱۳ در کتابخانه ۱۵ خرداد منطقه ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.

«رازهای زندگی» عنوان سلسله نشست های آموزشی مثبت اندیشی است که در فصل بهار به صورت هفتگی در روز های سه‌شنبه هر هفته کتابخانه ۱۵ خرداد برگزار می‌شود. همچنین کارگاه روان‌شناسی فرزند پروری را به منظور آشنایی شهروندان با مهارت‌های فرزندپروری روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می‌کند.

نشست‌های طب سنتی بخشی از مجموعه کارگاهی مهارت‌های زندگی است که با حضور شیما درویش زاهد کارشناس تغذیه و طب سنتی برگزار و در آن مخاطبان با موضوعاتی همچون خواص گیاهان دارویی، مزاج شناسی و شناخت بیماری ها آشنا می شوند.این نشست ها پنجشنبه های هرهفته از ساعت ۱۴ در کتابخانه ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به کتابخانه ۱۵ خرداد  واقع در بلوار معلم، خیابان تختی، خیابان تولید دارو، بوستان ۱۵ خرداد مراجعه کنند.