کد خبر: ۹۷۹۹۸
تاریخ انتشار:۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
در فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود؛
نمایش و نقد و بررسی فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوی»
فیلم سینمایی «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری» ساخته مارتین مک‌دونا چهارشنبه ۳۰ خرداد در فرهنگ‌سرای ملل نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد و بررسی فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوی»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری،میزوری» یک فیلم در ژانر درام به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مارتین مک‌دونا است. این فیلم در نودمین دوره جوایز اسکار در هفت رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت تنها دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن فرانسیس مک دورمند و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای سم راکول را به خود اختصاص دهد. همچنین در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب در شش رشته نامزد بود که موفق شد ۴ جایزه بهترین بازیگر زن فیلم درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد فیلم درام، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم درام را به خود اختصاص دهد.

در فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری» زنی به‌نام میلدرد هیز بعد از مرگ دلخراش دخترش سعی می‌کند از راه قانونی پرونده او را دنبال کند اما راه به جایی نمی‌برد و با کم‌کاری پلیس مواجه می‌شود. میلدرد سه بیلبورد اجاره می‌کند و بر روی هر کدام از آنها جملات مختلفی می‌نویسد و همین باعث می‌شود تا توجه رسانه‌ها و پلیس به بیلبوردها جلب شود. رییس پلیس سعی می‌کند میلدرد را قانع کند که بیلبوردها را بردارد اما او مخالفت می‌کند و این باعث بروز اتفاقات مختلفی برای او و خانواده اش می‌شود…

کانون فیلم «خط سوم» روزهای چهارشنبه هر هفته با نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های برتر سال  میزبان علاقه‌مندان به هنر سینما خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند چهارشنبه ۳۰ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی  بزرگراه صدر، خیابان قیطریه ، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.