کد خبر: ۹۸۲۵۹
تاریخ انتشار:۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مضامین رحمانی قرآن در نمایشگاه معرق فلز در نگارخانه پردیسان
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از تابلوهای معرق فلز «منصور غفاریان» از هنرمندان کشورمان را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
مضامین رحمانی قرآن در نمایشگاه معرق فلز گالری پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه معرق فلز با مضامین قرآنی از آثار ارزشمند منصور غفاریان هنرمند نیشابوری روز شنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس افتتاح می‌شود.

به گفته منصور غفاریان هنرمند معرق‌کار، هنر معرق روی فلز یکی از زیباترین هنرهایی است که به واسطه آن می‌توان مضامین قرآنی را اشاعه داد. این گفته تنها ادعا نیست بلکه تجربه سال‌ها برگزاری نمایشگاه‌های متعدد ثابت کرده بسیاری به واسطه این هنر با قرآن عجین شده اند. معرق روی فلز ماندگاری و جلوگری بیشتری از چوب دارد به ویژه وقتی با سنگ فیروزه در هم آمیخته می‌شود. جذابیت آن دو چندان خواهد شد و همیشه در آثارم سعی می‌کنم مضامین رحمانی قرآن را مد نظر قرار دهم چون هم زیبایی آن بیشتر می‌شود هم اینکه تاثیرگذ‌اری آن نمود آشکارتری خواهد داشت.

نمایشگاه معرق فلز تا ۲۸ تیر ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای عموم علاقه‌مندان است. شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44000203 تماس بگیرند.