کد خبر: ۹۸۲۷۵
تاریخ انتشار:۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
رییس فرهنگ‌سرای عترت خبر داد
ویژه‌برنامه «با کریمان» در میدان امام حسین (ع)
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت از برگزاری ویژه‌برنامه «با کریمان» همزمان با دهه کرامت در میدان امام حسین (ع) خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید علیرضا فاطمیان پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت از برگزاری ویژه‌برنامه «با کریمان» به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها از یکشنبه ۲۴ تیر ماه همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) با شعار «با کریمان کارها دشوار نیست» آغاز می‌شود و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) هر روز از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب در میدان آیینی امام حسین (ع) میزبان شهروندان است. 

وی اضافه کرد: در طول ۱۰ شب اجرای ویژه‌برنامه «با کریمان»، در سه روز میلاد حضرت معصومه (س)، شب میلاد و روز میلاد امام رضا (ع) جشن خواهیم داشت. برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، سخنرانی، مولودی‌خوانی، نورافشانی، پذیرایی از مخاطبان و... در دهه کرامت برگزار می‌شود و همچنین غرفه‌هایی برای کودکان و نوجوانان و غرفه عفاف و حجاب با عرضه کالاهای حجاب و اهدای هدیه به دختران جوان و نوجوان برپا خواهد شد. 

فاطمیان پور ادامه داد: با توجه به همزمانی دهه کرامت با فصل تابستان، چند غرفه به بازی‌های متنوع مانند تیراندازی، فوتبال دستی و سایر ورزش‌های خانوادگی و ورزشی اختصاص داده شده است. 

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های «با کریمان» در دهه کرامت می‌توانند هر روز ساعت ۱۷ به میدان امام حسین (ع) مراجعه کنند.