کد خبر: ۹۸۳۳۹
تاریخ انتشار:۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
در نگارخانه فرهنگسرای بهمن؛
نمایشگاه گروهی عکس «شباهنگام» افتتاح می‌شود
نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «شباهنگام» پنج‌شنبه ۲۸ تیر از ساعت ۱۸ در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نمایشگاه که تا چهارم مرداد ادامه خواهد داشت، تعداد۶۰ اثر منتخب از ۳۱ هنرمند عکاس در معرض بازدید قرار می‌گیرد.
 
این نمایشگاه به همت باشگاه عکاسان طنین زندگی برپا شده و نمایشگاه گردانی آثار برعهده مهرداد مشرقی است.
 
آثار ارائه شده در این نمایشگاه با موضوع عکاسی شب از آسمان ایران تهیه شده است و بازگو کننده زیبایی های نهفته در آسمان شب و تصاویر و رخدادهای نجومی همچون بارش شهابی، نمایش صورتهای فلکی وکهکشان راه شیری و سیارات با صورتهای فلکی است که با تکنیکهای مختلف عکاسی در مناطق تاریک وطبیعتهای بکر و منحصر بفرد تهیه شده است.

ابراهیم افتخاری، زهرا ایرانی، فاطمه امیدی، معصومه امینی، یگانه آقا نصیری، سمیرا بیوند پور، مصطفی بشری، سعید پیرانی، مونا توانایی، علی جعفری مقدم، محمد حسین جواد زاده، مهری درویشعلی، محمد دشتستانی، علیرضا روستا، مهرناز زند، احمد شریعتی، شهلا صبوری، احمد رضا صفر نیا، حسن عبداله آبادی، ملیکا کیا مرادی، مهسا گذشتی، مینا محمدی، کسری مددی، عبدالعمید معروفی، مسعود مرادی، سمانه مطلبی، سید محمد موسوی، فتح الله نوری، ریحانه نوری مجد، شیرین وجهی و حمید واحدی عکاسان صاحب اثر این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه عکس می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.