کد خبر: ۹۸۳۴۵
تاریخ انتشار:۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
نشست «تجربه شهر و مراکز خرید در تهران» در موزه عکسخانه شهر
در حاشیه نمایشگاه گروهی عکس «مراکز خرید» که از ۲۵ تیرماه در موزه عکسخانه شهر دایر شده، موزه عکسخانه شهر نشستی با عنوان «تجربه شهر و مراکز خرید در تهران» را دوشنبه اول مرداد برگزار می‌کند.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «تجربه شهر و مراکز خرید در تهران» به منظور تامل و تعمق بیشتر در مورد تجربه و زیست شهری، روز دوشنبه اول مرداد ماه  ساعت ۱۷ با سخنرانی عباس کاظمی، جامعه شناس برجسته کشورمان برگزار خواهد شد.

عباس کاظمی متولد ۱۳۵۲ و عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است. وی در طول این سالیان کتاب‌ها و مقالات فراوانی با موضوع زندگی روزمره و امر روزمره نوشته‌ است و در این نوشته‌ها به زیست و فضای شهری توجه ویژه‌ای کرده‌اند. آخرین اثر ایشان با عنوان «دانشگاه؛ از نردبان تا سایه‌بان» به تازگی به وسیله پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی منتشر شده است.

ورود برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. موزه عکسخانه شهر در میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، پارک بهار شیراز واقع شده است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 88848993 تماس بگیرید یا به وب سایت موزه عکسخانه به نشانی  www.iranphotomuseum.com  مراجعه کنید.