کد خبر: ۹۸۷۶۰
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کارگاه «مشق داستان» در کتابخانه دکتر حسابی
نشست کارگاه «مشق داستان» به بررسی کتاب «اسمت چیه؟ تربچه» تالیف عزت‌الله الوندی نویسنده و با حضور منتقد برنامه یوسف حبیب زاده روز دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۷ در کتابخانه دکتر حسابی می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نشست برنامه «کارگاه مشق داستان» کتاب «اسمت چیه؟ تربچه» با حضور نویسنده کتاب عزت‌الله الوندی و یوسف حبیب زاده  به عنوان منتقد در جمع علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه‌ای از کتاب آمده است: پدر بزرگه میگه اون یکی که هم سن و سال منه، خیلی بی ادبه. اصلا سواد و فرهنگ نداره. همین طوری بی اجازه می‌آید حوله حموم منو ور می‌داره می‌پوشه.
مادر بزرگ صلوات می‌فرستد و می گوید: با این کارا چی کار دارم؟ پدر بزرگ می‌گوید: دلم لک زده برای یه دست شطرنج با «این یکی.» می پرسم  «همون که بی ادبه ؟» نه عزیزم . باز تو این دو تا رو با همدیگه قاطی کردی؟ چی کار کنم خوب؟ بینشون فقط یه «این» و  «اون» فرقه . من چه می‌دونم؟

یک بار که داشتم کتاب می‌خواندم و چشم‌هایم آرام رو هم رفت ، دیدم‌شان کتاب «اسمت چیه؟ تربچه» در ۸۴ صفحه در قطع رقعی در سال ۹۳ از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده و در دسترس قرار گرفته است.

از علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی دعوت می‌شود برای شرکت در این نشست در زمان یاد شده به کتابخانه دکتر حسابی به نشانی میدان ابوذر- خیابان شهید قفیلی- کوچه دکتر حسابی مراجعه کنند.