کد خبر: ۹۹۲۱۸
تاریخ انتشار:۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
یادبود ۳ شهید در «کربلا جاری است» فرهنگ‌سرای فردوس
مراسم یادبود ۳ تن از شهدای والامقام منطقه ۵، در ویژه برنامه «کربلا جاری است» صبح روز پنجشنبه ۵ مهر در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
یادبود ۳ شهید در «کربلا جاری است» فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرا، فرهنگ‌سرای فردوس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در ذیل برنامه‌های متمرکز «کربلا جاری است»، مراسم یادبود ۳ شهید هشت سال دفاع مقدس از شهدای والامقام منطقه ۵ را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا، با حضور خانواده معزز آنان، صبح روز پنجشنبه ۵ مهر ساعت ۸:۳۰ برگزار می‌کند.

در این مراسم که با مشارکت پایگاه بسیج فرهنگ‌سرای فردوس و با حضور خانواده شهیدان؛ جعفر عرب حسینی، غلامرضا رهبر و محمدرضا مومنی برمی و دیگر خانواده‌های معظم شهدا و شهروندان مومن برگزار می‌شود، علاوه بر بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت پرفیض عاشورا، از سه خانواده معزز این شهیدان تجلیل به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.