کد خبر: ۹۹۵۵۴
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
نمابشگاه اربعین حسینی در کتابخانه علامه طباطبایی برپا می‌شود
به مناسبت اربعین حسینی و چهلمین روز واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع)، نمایشگاهی از منابع مطالعاتی با عنوان «اربعین حسینی» در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون برپا می‌شود.
نمابشگاه اربعین حسینی در کتابخانه علامه طباطبایی برپا می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اعلام این که نمایشگاه اربعین حسینی از روز چهارشنبه اول آبان در کتابخانه علامه طباطبایی (ره) برپا می‌شود،گفت: در این نمایشگاه، بیش از ۸۰ عنوان کتاب در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا به نمایش گذاشته می‌شود. 

وی با بیان این که کتابخانه علامه طباطبایی (ره) با داشتن کتاب‌های عمومی و تخصصی همه روزه به جز ايام تعطيل از ساعت ۸ تا ۲۰ درخدمت شهروندان است. گفت: سالن مطالعه روزهای زوج مختص بانوان و روزهای فرد به آقايان اختصاص دارد.

این نمایشگاه تا ۷ آبان ماه به مدت یک هفته دایر است و ساعات کار نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۷ است و بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگسرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66046945 تماس بگیرند.