کد خبر: ۹۹۹۳۶
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
در چهارمین نشست هم‌اندیشی مرکز مطالعات و آموزش مطرح شد؛
برکچیان: باید در حوزه آموزش به یک برند تبدیل شویم
در چهارمین نشست هم‌اندیشی مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس مرکز آموزش با اشاره به اهمیت نقش آموزش گفت:اعتماد شهروندان به سازمان فرهنگی هنری مهم‌ترین سرمایه است و به همین دلیل باید در حوزه آموزش به برند تبدیل شویم.
برکچیان: باید در حوزه آموزش به یک برند تبدیل شویمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در چهارمین نشست هم‌اندیشی مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری که با حضور سید نوید برکچیان رییس مرکز مطالعات و آموزش و بیژن پورمند مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ و رییس فرهنگ‌سرای فردوس برگزار شد، مسئولان آموزش این منطقه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه ارائه کردند.

همچنین در این نشست گزارشی از عملکرد آموزش فرهنگ‌سرای معرفت، مجتمع فرهنگی هنری نور، خانه‌های فرهنگ باصفا، آیه، میثاق و محصل ارائه شد و رییس ادارات منابع و تجهیزات آموزشی، طراحی و برنامه‌ریزی، امور مربیان، پایش و ارزشیابی و روابط عمومی مرکز مطالعات و آموزش به بررسی عملکرد آموزشی این مراکز پرداختند.

سید نوید برکچیان در این نشست گفت: با توجه به اهمیت و نقش مهم آموزش در مناطق، پیشنهاد شورای تحول و توسعه آموزش مناطق به شورای عالی آموزش ارائه‌شده است. هدف از تشکیل این شورا تدوین برنامه‌های جامع و رصد فعالیت‌های آموزشی با هدف افزایش ماندگاری فراگیر در منطقه است تا هم در حوزه فراگیر و هم نظام آموزشی به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

وی افزود: اعتماد شهروندان به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مهم‌ترین سرمایه‌ای است که در اختیار داریم و به همین دلیل باید در حوزه آموزش شهروندی به برند تبدیل شویم و برای تحقق این هدف به تبلیغات و اجرای برنامه‌های آموزشی باکیفیت نیاز داریم.

همچنین در این نشست بیژن پورمند رییس فرهنگ‌سرای فردوس با تاکید بر این موضوع که برنامه‌های آموزشی در منطقه ۵ از پرطرفدارترین برنامه‌هاست گفت: حوزه مشاور در طول سال‌های اخیر با استقبال شهروندان مواجه شده است تا جایی که برای این حوزه به طراحی مدل‌های جدید پرداخته‌ایم.

پورمند افزود: برگزاری کارگاه‌ و جذب مخاطب برای دوره‌های مشاوره فردی باعث شده است که در این حوزه رشد ۱۶۷ درصدی داشته باشیم و به‌ تبع آن گروه مهارت‌های اجتماعی پیشرفت چشمگیری داشته است.

رییس فرهنگ‌سرای فردوس بیان کرد: گروه آموزشی کودک نیز از گروه‌های پرمخاطب این منطقه است و به همین دلیل به دنبال توسعه خانه‌های کودک در منطقه هستیم.