شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
نمایش متفاوت کودک با عنوان «حسنی و جوجه دایناسور» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد نظری از هفتم آذر روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای شفق روی صحنه می‌رود.
نمایش «حسنی و جوجه دایناسور» در شفق اجرا می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش متفاوت کودک با عنوان «حسنی و جوجه دایناسور» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد نظری از هفتم آذر روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای شفق روی صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: حسنی و عمو بیژ بیژ هر روز برای بچه‌ها و بزرگترها نمایش اجرا می‌کنند.حسنی قبل از اجرای نمایش دسته گلی به آب داده و تخم دایناسور را شکسته و می‌خواهد این خرابکاری را به عمو بیژ بیژ بگوید که به ناچار با عمو بیژ بیژ وارد ماجراهای بسیار جالب و خنده داری می‌شوند که بالاخره ...

مهرداد نظری، فرشید ناصری، علی یداللهی، زهرا اسدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و سارا ناز یزدانی(دستیار کارگردان و طراح گریم و لباس)، مجتبی موسوی(مدیر برنامه )، آتنا حاجی نژاد(مشاور کارگردان)، حمیدرضا جباری (طراح و ساخت عروسک )، مهرداد نصرتی (آهنگساز )، شیرین بوریایی دوست (طراح صحنه) از جمله عوامل این نمایش هستند.

فرهنگ‌سرای شفق در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق واقع شده است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به نشانی اینترنتی www.tiwall.com مراجعه کنند.
نظر شما